VS
Віктор, Киев. 11 июня 2018 в 15:15 Отзыв №22284 про СК Оранта по теме:

Скільки працівники відділу врегулювань ПАТ "ОРАНТА" будуть затягувати процес врегулювання справи?

, Киев. 11 июня 2018 в 15:15 Отзыв №
СК Оранта по теме:

Скільки працівники відділу врегулювань ПАТ "ОРАНТА" будуть затягувати процес врегулювання справи?

Віктор, 12 июня 2018, 18:48

ДТП відбулося 25.09.2017 року, повідомлення про страхову подію та заяву про страхову виплату з усіма документами передбаченими ст. 35.2 ЗУ "Про ОСЦПВ" подано: (свідоцтво про реєстрацію ТЗ, посвідчення водія, наказ про закріплення ТЗ, банквські реквізити). Згодом було надано додаткові документи (хоча обов'язок про їх надання на заявника не покладається, а навпаки - на Страховика): постанова суду, схема ДТП). Здали без відмітки про отримання. Як виявилося - даремно: працівник "забув" долучити ці документи до матеріалів справи. 06.06.2018 року надано повторно під заяву з відміткою про отримання.
В кол-центрі ПАТ "ОРАНТА" надати відповідь коли буде рішення щодо виплати чи відмова у виплаті не змогли, натомість намагалися запевнити, що це ми зобов'язані були надати постанову Страховику тому розгляд справи призупинено, однак назвати норму ЗУ "Про ОСЦПВ", якою nfrt передбачено - не змогла.
І так питання: скільки працівники відділу врегулювань ПАТ "ОРАНТА" будуть затягувати процес врегулювання справи?
Крім того, зазначаю, що з 27.12.2017 року нараховується пеня в розмірі подвійної облікової ставки НБУ (по 26.01.2018 року це 29%, з 26.01.2018 року по 02.03.2018 - 32%, а з 02.03.2018 року по момент виплати - 34%) (ст. 36.5 ЗУ "Про ОСЦПВ").

Служебная информация

Информация доступна только страховой компании

Вы - автор этого отзыва и вы хотели бы
написать комментарий?
Вам тоже есть что сказать про вашу СК?
Напишите свой отзыв
Вы - представитель обсуждаемой компании?
Хотите дать ответ?