VS
Олександр, Запорожье. 27 июля 2020 в 10:19 Отзыв №23468 про СК Страховая группа ТАС по теме:

Будьте пильними, та не поспішайте будь що робити зі своїми авто після подання документів в СГ "ТАС"

, Запорожье. 27 июля 2020 в 10:19 Отзыв №
СК Страховая группа ТАС по теме:

Будьте пильними, та не поспішайте будь що робити зі своїми авто після подання документів в СГ "ТАС"

Олександр, 28 июля 2020, 14:41

Хочу застерегти высіх від шахрайських дій СГ "ТАС". Заради того, щоб не виплачувати готові навіть на підробку документів та редагування фотографій. Будьте пильні...

В провадженні АТ «СГ «ТАС» (надалі Страховик) є справа №09312/08/2020/53 від 12.05.2020 року, заведена в результаті страхового випадку, який стався 09.05.2019 року з транспортним засобом Volkswagen д.н. А* *2*1 Е* (надалі ТЗ). Вигодонабувачем за даною справою є ****ПІБ****
Відповідальність винуватця даної ДТП застрахована за полісом обов’язкового страхування власників наземних транспортних засобів АО/6853301 (надалі Поліс) згідно Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (надалі Закон), також разом з Полісом було укладено Договір добровільного комплексного страхування в частині програми «АВТОЦИВІЛКА ПЛЮС» опція СЕРВІСНИЙ SAO № 6853301 (098.15.05), про що вказано в п. 11 Полісу.
Згідно пп. 1.7 ст. 1 Закону:
- забезпечений транспортний засіб - транспортний засіб, зазначений у чинному договорі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, за умови його експлуатації особами, відповідальність яких застрахована;
Тобто транспортний засіб ЗАЗ 110247 д.н. А*8*1*А* VIN: Y6D1102472******3 (надалі Забезпечений ТЗ) – є забезпеченим транспортним засобів згідно Полісу.
11.05.2020 року Страхувальник, ****ПІБ**** звернувся до Страховика з повідомленням про ДТП. Після чого, згідно пп. 33.3 ст. 33 Закону:
- Водії та власники транспортних засобів, причетних до дорожньо-транспортної пригоди, власники пошкодженого майна зобов'язані зберігати пошкоджене майно (транспортні засоби) у такому стані, в якому воно знаходилося після дорожньо-транспортної пригоди, до тих пір, поки його не огляне призначений страховиком представник (працівник, аварійний комісар або експерт), а також забезпечити йому можливість провести огляд пошкодженого майна (транспортних засобів).
Особи, зазначені в цьому пункті, звільняються від обов'язку збереження пошкодженого майна (транспортних засобів) у такому стані, в якому воно знаходилося після дорожньо-транспортної пригоди, у разі якщо не з їхньої вини протягом десяти робочих днів після одержання страховиком повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду його уповноважений представник не прибув до місцезнаходження такого пошкодженого майна.
Але протягом цього часу Страховик не направив свого представника для огляду забезпеченого ТЗ. Після чого автомобіль було продано для подальшої його утилізації.
12.05.2020 року я звернувся до Страховика з Повідомленням про ДТП та Заявою про страхове відшкодування, надав Страховику всі необхідні документи згідно ст.. 35 Закону. Після чого мій ТЗ було оглянуто представником Страховика.
07.07.2020 року в телефонній розмові від Страховика вдалося добитися інформації, що у виплаті страхового відшкодування відмовлено, у зв’язку з тим, що номер на кузові (VIN) Забезпеченого ТЗ не співпадає з номером кузова (VIN) зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ. Встановити цей факт Страховик не мав можливості, бо, на той момент, не проводив огляд Забезпеченого ТЗ, а його фото Страховику були надані у messenger Viber водієм Забезпеченого ТЗ, на тих фото чітко було видно, що номери співпадають. Але страховиком у відповідь у messenger Viber було надано зовсім інше фото, вірогідно, відкориговане у фото редакторі.
Самостійно провівши огляд Забезпеченого ТЗ було виявлено, що номер на кузові (VIN), та на дублюючій табличці Забезпеченого ТЗ повністю ідентичний з номером кузова (VIN) зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ.
В підтвердження свої слів маю фотознімки номера на кузові, на дублюючій табличці, свідоцтва про реєстрацію забезпеченого ТЗ. А також оригінали фотознімків направлених Страховику Страхувальником, та фотознімок номеру кузова, який страховик направив мені у Viber, на ньому номер кузова, вірогідно, відкориговано у фото редакторі (при збільшенні зображення вбачаються чіткі пікселі, які відсутні на основній частині фото).
У зв’язку з чим 18.06.2020 року Забезпечений ТЗ було надано для огляду представнику Страховика Прісс Д.В. Котрий зробив фото та відео зйомку Забезпеченого ТЗ, та звірив номер на кузові (VIN) та дублюючій табличці Забезпеченого ТЗ з номером кузова (VIN) зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ. Чим переконався, що вони співпадають. Але незважаючи на цей факт 25.07.2020 року від Страховика було отримано Лист № 09471/9120 від 30.06.2020 року з відмовою у виплаті страхового відшкодування.

Будьте пильними, та не поспішайте будь що робити зі своїми авто після подання документів в СГ "ТАС". В даному випадку ставка робилася на те, що забезпечений ТЗ вже розібрали і здали на металобрухт. Моя вдача, що ми знайшли цей ТЗ на розбірці, і його кузов ще був недоторканим. В іншому разі Страховику вдалося би уникнути відповідальності, в тому числі і кримінальної.

Служебная информация

Информация доступна только страховой компании

СК Страховая группа ТАС, 29 июля 2020, 13:21

Шановний Олександре!
Дійсно, в процесі врегулювання страхового випадку, внаслідок якого було пошкоджено Ваше авто, було помилково встановлено, що номер кузова забезпеченого ТЗ не відповідає запису у свідоцтві про його реєстрацію, на підставі чого згідно з чинним законодавством України й було прийнято рішення про відмову у виплаті. Вважаємо за необхідне зазначити, що помилку було припущено виключно внаслідок надання страховикові неякісних фото з номером кузова забезпеченого ТЗ (зроблено під кутом, що викривило цифри).
В ході огляду транспортного засобу фахівцями СГ «ТАС» було встановлено повну відповідність номеру кузову забезпеченого ТЗ з номером, зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ. В зв’язку з цим Страховою групою «ТАС» було переглянуто рішення про відмову у виплаті. Виплату страхового відшкодування буде здійснено найближчим часом.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, СГ «ТАС»

Вы - автор этого отзыва и вы хотели бы
написать комментарий?
Вам тоже есть что сказать про вашу СК?
Напишите свой отзыв
Вы - представитель обсуждаемой компании?
Хотите дать ответ?