VS
Андрій, Киев. 18 декабря 2008 в 00:00 Отзыв №571 про СК Країна по теме:

Як і хто буде ремонтувати наш автомобіль за ціною вашого експерта

, Киев. 18 декабря 2008 в 00:00 Отзыв №
СК Країна по теме:

Як і хто буде ремонтувати наш автомобіль за ціною вашого експерта

Андрій, 18 декабря 2008, 00:00

Договір страхування № 23/007184/ПР/2.1.5.1 від 14.03.08, термін дії з 15.03.08 по 14.03.09
В зв’язку з настанням страхового випадку внаслідок ДТП, яке сталось 05.10.08 о 16:15 по вул. Одеська траса КП 505, мій автомобіль Hyundai Elantra, державний номер AA7511HB зазнав значних пошкоджень з вини інших осіб, про що СК «Країна» було повідомлено в зазначений Договором термін.
06.10.08 було заповнено всі необхідні документи в офісі Київської регіональної дільниці СК «Країна», під час огляду автомобіля нам було запропоновано ремонтувати автомобіль не на СТО офіціального дилера, а на "сірому" СТО , а офіційному дилеру нічого не потрібно говорити, з гарантії вас ніхто не зніме - бо вони нічого не помітять». Автомобілю пів року, ми відмовились від цієї пропозиції, та поїхали на СТО UAХолдинг (elite) - Хюндай-филиал за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівська 1А, де наш автомобіль знаходиться на гарантійному обслуговуванні. Спеціалістами СТО було проведено огляд пошкоджень та складено рахунок-фактуру.
09.10.08 було проведено експертизу та складено Протокол огляду т/з експертом Корчаком Ярославом Олександровичем. Обсяг пошкоджень майже співпадав з висновком СТО UAХолдинг, але об’єм робіт у нас викликав сумнів. Також до СК «Країна» було завезено розширену Довідку про ДПТ (вхідний 6162 від 09.10.08). Працівниками СК «Країна» нам було повідомлено, що від нас більше ніяких документів не потрібно.

Тобіш, 09.10.08 нами були подані всі документи....

Нас зацікавив висновок експерта, але він відмовився надати будь яку інформацію про висновок посилаючись на те, що його замовила СК «Країна».
15.10.08 до СК «Країна» рекомендованим листом було надіслано Заяву (відповідно до Повідомлення про вручення - Заяву СК «Країною» отримано 17.10.08) з проханням надати:
1. протокол, складений аварійним комісаром на місці ДТП;
2. копію повного висновку незалежного експерта щодо стану пошкоджень автомобіля та вартості відновлювального ремонту;
3. вичерпний перелік документів, які необхідно подати до Вашої страхової компанії для прийняття рішення щодо виплати страхового відшкодування за Договором страхування;
4. на виконання п. 16.2 Договору до СК «Країна» надіслано рахунок-фактуру для письмового узгодження місця проведення ремонту, його вартості та об’єму ремонтних робіт.
У Заяві, відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян», була вимога: відповідь та копії прошу надати невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня отримання Заяви.
30.10.08 зазначену Заяву було продубльовано факсом до СК «Країна» (вхідний № 110 від 30.10.08)
07.11.08 до СК «Країна» факсом було надіслано Заяву з новим рахунком-фактурою № КХ-0030239 від 06.11.08(вхідний №164 від 07.11.08) так, як офіційний представник Хюндай Моторс Україна офіційно підвищив ціни на комплектуючі.
Потім виявилось що у страхової ще немає якоїсь Довідки з банка, про підтвердження суми виплати, з запиту в банк ми дізнались про суму, в яку оцінив експерт, вона була в 2 рази!!! нижчою за суму СТО("незалежний" 16600 грн., СТО 31 800 грн.).
13.11.08 ми відвідали начальника Управління(відділу) врегулювання збитків Василя Даниловича (прізвище мені не відомо) та та попросили відповісти на декілька запитань:
- Чому немає відповіді на нашу Заяву? Він розкривши нашу справу прочитав Заяву та сказав що у них тільки 2 людини займаються цими питаннями і них немає часу. Конкретного працівника він так і не назвав.
- Як і хто буде ремонтувати наш автомобіль за ціною вашого експерта? На що він роздратовано відповів що це не його проблеми. В ході діалогу ми спробували знайти компроміс: або він надішле до банку на узгодження суму з рахунку СТО або скаже де відремонтувати наш автомобіль за суму експерта. На що цей пан встав відкрив двері та сказав «До побачення» та вийшов з кабінету. Хвилин через 5 він повернувся та ми знову спробували вирішити це питання на що він нам нагрубивта сказав щоб ми звертались до суду.
21.11.08 факсом (вхідний №289) Директору Київської регіональної дільниці СК «Країна» Гомберг Н.М. було направлено Скаргу про бездіяльність працівників страхової компанії.
З моменту подання мною Заяви про ДТП пройшло більше 2-ох місяців, станом на 11.12.08 СК «Країна» так і не відреагувала на жодне моє письмове звернення щодо письмового узгодження суми ремонту по КАСКО, одна з можливих причин цього те, що винуватець ДТП також застрахований в СК «Країна».

11.12.08 до Держфінпослуг, Управління по захисту прав споживачів та Моторне (транспортне) страхове бюро України рекомендованими листами було направлено Скаргу на дії СК "Країна" з вимогою проведення перевірки порушення чинного законодавства Страховою компанією.

P.S. Чекаємо результату....

Андрій, 26 января 2009, 00:00

К жалобе на «КРАЇНА» №734.
Молчание СК закончилось переводом 15 681,92 грн. на счет СТО по счету-фактуре на 31 800 грн., без согласования со мной.
Будем судиться...

Вы - автор этого отзыва и вы хотели бы
написать комментарий?
Вам тоже есть что сказать про вашу СК?
Напишите свой отзыв
Вы - представитель обсуждаемой компании?
Хотите дать ответ?