Андрій. 07 мая 2009 в 10:00 задал вопрос всем по теме:

Страховика не було на місці і я прострочила термін повідомлення. Що робити?

Не виплату страхового відшкодування ВАТ НАСК «Оранта» мотивує порушенням умов договору неподання письмової заяви на другий день після ДТП а лише на третій день. Хоча я на другий день після ДТП 17.02.2009р. приходила до Краснолуцького відділення «Оранта» за адресою м. Красний Луч, Хрустальске шосе, 10 два рази, але там було зачинено. Коли я прийшла на слідуючий день то передімною вибочились особисто начальник Краснолутського відділення ВАТ НАСК «Оранта» Гопченко О.П. З’ясувалось що в той день дійсно не кого не було, працівниця яка мала бути на містиці довгій час була відсутня, (ходила в відділення банку). Гопченко О.П. пояснив що цей випадок стався з їхньої вини і заяву на виплату страхового відшкодування вони приймуть як слід.
Дайте відповіть я маю шанс на виплату чи ні ???
Администратор Тимур Шакиров
08 мая 2009, 10:10

Шанс, безусловно есть, но формально вам могут запросто отказать, т.к. вы нарушили процедуру уведомления про страховое событие. Статья 26 Закона Украины "О страховании" предусматривает возможность отказа, причино йдля которго является: "5) несвоєчасне повідомлення страхувальником про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення страховикові перешкод у визначенні обставин, характеру та розміру збитків;"

Для того, чтобы этого избежать нужно, как минимум, обозначить факт отсутствия работников СК на рабочем месте в заявлении на выплату. Если есть свидетели - еще лучше. Если же есть отказ - подавайт ев суд и привлекайте свидетелей.

Для информации: самый простой вариант в вашем случае был - пойти на почту и отправить страховщику телеграмму. И тогда можно считать, что вы уже уведомили страховщика письменно. 



Более 7000 человек

уже нашли ответы на свои вопросы с помощью «Страхнадзора»

Смотрите
все консультации экспертов