Каталог страховых компаний Украины
Отзывы о страховых компаниях
Новости и акции страховых компаний
Ответы экспертов
личный кабинет
Страхнадзор – это информационный проект о страховании в Украине. Единственная дискуссионная площадка, где вы можете пообщаться со страховыми компаниями и получить аргументированный официальный комментарий страховщика.
(097) 953 40 78
(097) 953 40 78
(050) 412 18 99
(093) 054 63 51
г. Киев, ул. Предславинская, 28
На стоянці перед будинком вночі пошкодили машину
СК ПРОСТО-страхование по теме:
На стоянці перед будинком вночі пошкодили машину
На стоянці перед будинком вночі пошкодили машину. Залишилася на передньому крилі вмятина від удару ногою і поцарапана фара і бампер. Офромила всі документи в ДАІ (за рекомендацією експерта під час дзвінка в інформаційну службу). Заяву на випадок поїхала давати в центральний офіс по виплатам, де спеціаліст, оглянувши машину попросив розбити суму виплат на два випадки і написати віповідно дві заяви (справи 115/96, 115/98). Хоча в такому випадку, відповідно до Договору, можна було не чекати рішення ДАІ (бо сума пошкоджень по кожному випадку не перевищувла 5000 грн), страховий спеціаліст настояв на рішенню по цій справі. Водночас настрливо рекомендував робити ремонт в компанії, з якою співпрацює СК. Я йому пояснила, що машина не "сіра", а купована в офіційного дилера Тойоти і тому має 3-річну гарантію, в тому числі на лако-фарбове покриття.
Три тижні чекала на проходження всіх процедур по справі, рішення передала і разом іншими документами. Коли приїхала в центарльний офіс оформляти заяву на виплату, то з першими словами спеціаліста СК Михайла Ільченко було твердження, що по жодній Тойоті ПроСто не виплачує повну суму, бо Тойота є монополістом і завищує суми. За його словами ПроСто бореться з Тойотою невиплатами по виставлених рахунках. На прохання порекомендувати інше гарантійне СТО, яке по цні влаштує СК, відповіді не було. Спроба нагадати, що я пішла на зустріч СК і погодилась оформити один випадк як два, а сума кожногоз випадків не перевищує 5000 грн (а на СТО за ремонт по всіх ушкоженнях виставили рахунок на суму близько 7000 грн.), завершилась коментарем страхового експерта з натяком, що я підкупила працівників ДАІ і тому оформила два випадки в один.
Я опинилась в ситуації, коли при замовленні ремонту в негарнатнійному СТО з моєї машини може бути знята гарантія (яке ще дійсна більше 2 років). А робити ремонт на фірмовому СТО за словами пана Ільченко мені потрібно буде частково за свої гроші (можливо прийдеться оплачувати половину половину вказаної суми, тобто більше 3000 грн.
Поясніть мені, чому при оформленні Договору мені ніхто не повідомив проь війну з Тойотою, а при страховій сумі більше ніж 115000 грн. і майже річному досвіді їзди без ДТП мені не можуть виплатити суми на ремонт машини?
написать комментарий?
Напишите свой отзыв
Хотите дать ответ?