VS
Якобчук Елена Васильевна, Житомир. 30 октября 2008 в 00:00 Отзыв №426 про СК Оранта по теме:

Голові правління ВАТ «НАСК» ОРАНТА» Шановна Олено...

, Житомир. 30 октября 2008 в 00:00 Отзыв №
СК Оранта по теме:

Голові правління ВАТ «НАСК» ОРАНТА» Шановна Олено...

Якобчук Елена Васильевна, 30 октября 2008, 00:00

Голові правління ВАТ «НАСК» ОРАНТА»



Шановна Олено Вікторівна!

04 квітня 2008 року з ВАТ «Національна акціонерна страхова компанія «ОРАНТА», в особі директора ЖОД ВАТ НАСК «ОРАНТА» Курти Г.В., я уклала договір№482532 від 04.04.2008р. добровільного страхування транспортного засобу, згідно якого, був застрахований належний мені на праві власності автомобіль Тип В марки PEUGEOT 308, реєстраційний номер АМ 2220 АР, 2008 року випуску. При укладенні цього договору представник компанії ( Савчук Анатолій Андрійович) звернув мою увагу на те, що кращим варіантом буде страхування автомобіля з франшизою, яка буде дорівнювати нулю. При страхуванні автомобіля я довірилась представнику Вашої компанії і погодилась на запропоновані ним умови. Як директор філії банку , я маю досвід в залученні клієнтів, в роз»ясенні потенційним клієнтам всіх умов послуг, які надаються банком, та допомагаю клієнтам у виборі найкращого варіанта фінансових послуг, у зв»язку з чим я була впевнена, що представник Вашої компанії поводився зі мною професійно і порекомендував мені ліпший варіант страхування.
16 жовтня 2008р. із застрахованим транспортним засобом стався страхований випадок. Так як представник Вашої компанії фотографував тільки зовнішній вид пошкодженого автомобіля, і не був присутній при розборі автомобіля, не були зафіксовані скриті пошкодження. На підставі цих фотографій аварійним комісаром був зроблений висновок про розмір відновлювального ремонту без врахування скритих дефектів. Згідно умов договору розмір шкоди, заподіяної транспортному засобу, визначається з урахування дійсної вартості застрахованого транспортного засобу, цін на запасні частини, матеріали та вартості ремонтних робіт, але при визначенні вартості відновлювального ремонту, ціни на деталі, частини та послуги, були значно нижчими , ніж зазначені в акту дефектовки та калькуляції , складеного фірмою «Опад», яка здійснює ремонт транспортних засобів марки PEUGEOT та не були враховані деталі і частини, які виявились пошкодженими при розборі автомобіля. . На моє прохання надати мені копію цього висновку мені відмовили, а тільки повідомили про розмір страхового відшкодування, який був визначений з вирахуванням зносу деталей та частин транспортного засобу, що складає 13%, так як на день настання страхового випадку автомобіль експлуатувався сім місяців. Мені не зрозуміло чому при визначенні зносу деталей та частин транспортного засобу, строком експлуатації понад два роки визначається відповідно до чинних нормативних документів, що визначають порядок та методику проведення авто товарознавчих експертиз, а знос деталей та частин транспортного засобу строком експлуатації до двох років визначається іншим способом, який не відповідає чинному законодавству та порушує його норми. Так у відповідності до п. 7.25 Наказу Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 листопада 2003 року N 142/5/2092 Про затвердження Методики товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів «значення коефіцієнту фізичного зносу для нових складових та для складових ДТЗ, строк експлуатації яких не перевищує двох років, приймається таким, що дорівнює нулю. Різниця між вартістю робіт по відновлюванню автомобіля, яку я повинна заплатити обслуговуючий фірмі, і вартості страхового відшкодування становить біль ніж 6500 гривень. Тільки в жовтні місяці при спілкуванні з представниками Вашої компанії мені стало відомо про інший варіант страхування при якому знос деталей та частин не враховується, тобто при укладенні договору страхування мене не в повному обсязі ознайомили зі всіма умовами страхування, а запропонували варіант більш вигідний для компанії, зробивши акцент на нульову франшизу, адже страховий тариф при такій фрашизі значно вищий і при цьому не були враховані мої інтереси. При укладенні договору страхування у мене склалось добре враження ВАТ НАСК «ОРАНТА», і як директор філії банку, я могла рекомендувати Вашу компанію іншим клієнтам але після цих випадків я зробила висновок про те, що Житомирська дирекція ВАТ НАСК «ОРАНТА» не зацікавлена в залученні клієнтів.
Виражаю свою надію на Ваше втручання в ситуацію, яка склалась, та на Вашу допомогу у вирішенні зазначених питань.

З повагою,
О.В. Якобчук

Вы - автор этого отзыва и вы хотели бы
написать комментарий?
Вам тоже есть что сказать про вашу СК?
Напишите свой отзыв
Вы - представитель обсуждаемой компании?
Хотите дать ответ?