VS
Корчмар Сергій, Киев. 14 января 2009 в 00:00 Отзыв №630 про СК Украинская страховая группа (УСГ) по теме:

Опишу свій другий страховий випадок (за 2 роки страхування), який...

, Киев. 14 января 2009 в 00:00 Отзыв №
СК Украинская страховая группа (УСГ) по теме:

Опишу свій другий страховий випадок (за 2 роки страхування), який...

Корчмар Сергій, 14 января 2009, 00:00

Опишу свій другий страховий випадок (за 2 роки страхування), який трапився з моєю бібкалкою (Toyota Camry, не кредитний). Застрахований повне КАСКО без франшизи. 20 листопада їдучи в пробці в м. Києві по вул. Гарматній потрапив в ДТП (в машині, що була позаду, на водія гавкнув пудель і налякав миле білокуре створіння за кермом, яке з переляку нажало на педаль газу і в’їхало в задню частину моєї бібкалки). Викликали міліцію і оформили як воно вимагається. Наступного дня приїхав в страхову здати заяву, але не судилось – п’ятниця скорочений день і в 17:15 вже не обслуговують. Здав на наступний день в суботу 22.11.08. Прийняли, сфотографували і були дуже здивовані моїм проханням поставити відмітку на моєму екземплярі про прийняття заяви (але поставили). Обрав з варіантів виплати – ремонт за власні, а потім відшкодування на підставі квитанцій та акту виконаних робіт. В понеділок наступного тижня надіслав факсом рахунок з СТО на затвердження страхової (заміна заднього бамперу, однієї фари, ремонт глушника на загальну суму 6 755 грн.). В четвер цього ж тижня викликали на незалежну експертизу (знову довелось їхати в страхову). Як пояснили - ця експертиза для стягнення з страхової горе-водійки збитків. Приїхав, провели експертизу і отримав підтвердження, що рахунок зі СТО затверджено (знов ж таки здивувались, що я прошу копію з візою відповідального працівника, але дали). Поїхав на СТО здав аванс на купівлю деталей і довго чекав поки СТО все купить пофарбує і зателефонує (найбільш тривала процедура). Коли у СТО було все готово, приїхав залишив бібкалку та заплатив решту (документи на внесення решти суми вони оформляли ще 10 днів). Всі документи (квитанції та акт) передав факсом в страхову 31.12.08 (вибачайте працівники страхової за необхідність працювати майже в Новий рік). 13.01.09 подзвонили,сказали приїжджайте за грошима. Приїхав сьогодні (14.01.09) виплатили за 20 хв, причому ще й довелося шукати співробітника, який огляне бібікалку на предмет «відремонтованості». Копію акта, про те що автомобіль нормальний, не дали (навіть сфотографувати). Висновки:
1. Бюрократія є, але вона, безперечно, виправдана.
2. Працівники абсолютно адекватні люди і дякую їм за це.
3. Страхова поводила себе так само, як поводив би себе я. Ба навіть більше, навіть самі дзвонили, коли була необхідність, без нагадувань.
4. Страхуватись я і надалі буду в УСГ.
5. Дуже позитивно відношусь до використання сучасних технологій на кшталт факсу та e-mail для обміну документами, що компанія теж робить.
6. Пардон співробітники, але як би було добре якщо б когось з вас лишали на чергування і в неробочий час (зараз вже є чергові по суботам, а якщо б були, наприклад, з 07:00-до 8:30 та з 18:00 до 20:00 було б просто клас).
P.S. Не знаю, що насправді трапилось з скаржниками на цю компанію, але в мене 2 страховий випадок і якщо не враховувати робочий час, який витрачено на необхідні процедури безпосередньо по місцезнаходженню СК, я повністю задоволений.

Вы - автор этого отзыва и вы хотели бы
написать комментарий?
Вам тоже есть что сказать про вашу СК?
Напишите свой отзыв
Вы - представитель обсуждаемой компании?
Хотите дать ответ?