Каталог страховых компаний Украины
Отзывы о страховых компаниях
Новости и акции страховых компаний
Ответы экспертов
личный кабинет
Страхнадзор – это информационный проект о страховании в Украине. Единственная дискуссионная площадка, где вы можете пообщаться со страховыми компаниями и получить аргументированный официальный комментарий страховщика.
(097) 953 40 78
(097) 953 40 78
(050) 412 18 99
(093) 054 63 51
г. Киев, ул. Предславинская, 28
Опишу свій другий страховий випадок (за 2 роки страхування), який...
СК Украинская страховая группа (УСГ) по теме:
Опишу свій другий страховий випадок (за 2 роки страхування), який...
Опишу свій другий страховий випадок (за 2 роки страхування), який трапився з моєю бібкалкою (Toyota Camry, не кредитний). Застрахований повне КАСКО без франшизи. 20 листопада їдучи в пробці в м. Києві по вул. Гарматній потрапив в ДТП (в машині, що була позаду, на водія гавкнув пудель і налякав миле білокуре створіння за кермом, яке з переляку нажало на педаль газу і в’їхало в задню частину моєї бібкалки). Викликали міліцію і оформили як воно вимагається. Наступного дня приїхав в страхову здати заяву, але не судилось – п’ятниця скорочений день і в 17:15 вже не обслуговують. Здав на наступний день в суботу 22.11.08. Прийняли, сфотографували і були дуже здивовані моїм проханням поставити відмітку на моєму екземплярі про прийняття заяви (але поставили). Обрав з варіантів виплати – ремонт за власні, а потім відшкодування на підставі квитанцій та акту виконаних робіт. В понеділок наступного тижня надіслав факсом рахунок з СТО на затвердження страхової (заміна заднього бамперу, однієї фари, ремонт глушника на загальну суму 6 755 грн.). В четвер цього ж тижня викликали на незалежну експертизу (знову довелось їхати в страхову). Як пояснили - ця експертиза для стягнення з страхової горе-водійки збитків. Приїхав, провели експертизу і отримав підтвердження, що рахунок зі СТО затверджено (знов ж таки здивувались, що я прошу копію з візою відповідального працівника, але дали). Поїхав на СТО здав аванс на купівлю деталей і довго чекав поки СТО все купить пофарбує і зателефонує (найбільш тривала процедура). Коли у СТО було все готово, приїхав залишив бібкалку та заплатив решту (документи на внесення решти суми вони оформляли ще 10 днів). Всі документи (квитанції та акт) передав факсом в страхову 31.12.08 (вибачайте працівники страхової за необхідність працювати майже в Новий рік). 13.01.09 подзвонили,сказали приїжджайте за грошима. Приїхав сьогодні (14.01.09) виплатили за 20 хв, причому ще й довелося шукати співробітника, який огляне бібікалку на предмет «відремонтованості». Копію акта, про те що автомобіль нормальний, не дали (навіть сфотографувати). Висновки:
1. Бюрократія є, але вона, безперечно, виправдана.
2. Працівники абсолютно адекватні люди і дякую їм за це.
3. Страхова поводила себе так само, як поводив би себе я. Ба навіть більше, навіть самі дзвонили, коли була необхідність, без нагадувань.
4. Страхуватись я і надалі буду в УСГ.
5. Дуже позитивно відношусь до використання сучасних технологій на кшталт факсу та e-mail для обміну документами, що компанія теж робить.
6. Пардон співробітники, але як би було добре якщо б когось з вас лишали на чергування і в неробочий час (зараз вже є чергові по суботам, а якщо б були, наприклад, з 07:00-до 8:30 та з 18:00 до 20:00 було б просто клас).
P.S. Не знаю, що насправді трапилось з скаржниками на цю компанію, але в мене 2 страховий випадок і якщо не враховувати робочий час, який витрачено на необхідні процедури безпосередньо по місцезнаходженню СК, я повністю задоволений.
написать комментарий?
Напишите свой отзыв
Хотите дать ответ?